27 Haziran 2011 Pazartesi

Harry Potter Ve Ölüm Yadigarları Bölüm 2 / Harry Potter and the Deathly Hallows: Part II


Coming soon...

Imdb den edindiğim bilgilere göre 7 Temmuz'da Londra'da galası yapılacak olan film Türkiye'de 15 Temmuz'da gösterime girecek. Şimdiden heyecan bastı beni bu yüzden ki bu son filmin ilk yarısını izleyemedim. Yani başladım ama sıkıntıdan bitiremedim. Ama son filmin 3D olacağını duymam ve fragmanı sayesinde yine eski Harry Potter sevgim depreşti. Son filmin ilk partı ışıklarından mı artık bilmiyorum ama o kadar karanlıktı ki hiçbir şey anlamamıştım ve hiç de sürükleyici gelmedi (tabi izlediğim kadarından bahsediyorum). Fakat bu son fragman o kadar iyi ki tadı damağında kalıyor insanın ve daha fazlasını istiyor (: Bu kadar bahsetmişken fragmanı koymamak olmaz tabi.



Ah şirin Voldemort'umun 'Harry Potter come to die' diyişi ne kadar da sevimli değil mi? Nedense bu filmde hep kötüleri sevdim ben Voldemort olsun Malfoy olsun. Özellikle Voldemort'un gençliği Tom Riddle ne kadar zeki, akıllı uslu bir çocuktu. Okulun en çalışkan ve popüler çocuğu büyümüş ve kötü adam olmuş, bu çok bilinmedik bir senaryo değil ama Voldemort'un çocukluğu, yetimhanede geçirdiği yıllar çok etkileyiciydi bence. O zamandan belliymiş aslında böyle olacağı bunun nedeni Voldemort değildi bence onu bırakan ailesi veya yetimhanede kimsenin onu sevmemesi olabilir. Çocukluk kişilik üzerinde çok büyük bir etkiye sahip olduğundan o yaşlarda kabul görmemek, kendini diğerlerinden farklı hissetmek onda büyük yaralar açmış olabilir.

Bu kadar Voldemort'un karakter analizinden sonra asıl konuya geri dönmeliyim artık. Bu son film aslında biraz hüzünlendirdi beni. Sanki çocukluğumla olan bağ kopuyormuş gibi artık çünkü resmen tüm çocukluğum Harry Potter kitapları ve filmleriyle geçti. Sadece benim değil neredeyse tüm arkadaşlarımında öyle. Öyle ki yeni bir Harry Potter kitabı çıktığında hemen bitirip yorumlamak için sabahlara kadar okurduk. Açıkçası filmleri kitapları kadar etkileyici gelmezdi bize ama mutlaka her filmine gidilirdi ve büyük bir ihtimalle beğenilmezdi (o yaşımızda =P) Kitapta olan güzel yerlerin atlandığından şikayet ederdik. Ve hepimiz olmayacağını bile bile böyle bir okulda okumanın ne kadar güzel olacağından bahsederdik.

İşte bu yüzden çocukluğumun son parçası da bitiyormuş gibi geliyor bu filmle. Umarım film güzel olur da unutulmaz bir final olmuş olur ve bir klasik olarak hatırlanır. Gelecek nesiller de mutlaka Harry Potter okumalı bence (:




Artık son kitapta ne olduğunu unuttuğum için de farklı bir heyecanla bekliyorum bu filmi.


Ne kadar da büyümüşler değil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder