31 Ağustos 2010 Salı

Aman Akbank: Hızlı Para

(Malum reklamın videosunu koymuyorum)
Akbank gönüllerimizin en iyi reklamlarını bize sunan bankası(ydı.) Reklam kuşaklarında başka kanala geçmeden izlediğimiz reklamları son 2-3 yıldır televizyonlarda. Kırmızı üzerine beyaz insancıklarıyla, balonlarla en çok beğenilenler arasına girmeyi başaran reklamların altındaki imza Akbank, "Kırmızıya Koş" sloganlı reklamlarıyla da yenilikçi reklamlara da açık olduğunu gösterdi. Tüm bunlar olup biterken Özgü Namal'ın oynadığı Axess reklamları da yapılıyordu. Daha hareketlilerdi. Özgü Namal'ın kampanyayı açıkladığı ve sloganı bağırarak söylemesiyle biten reklamlara bir yenisi eklendi. Bu sefer çok hareketli bir reklamdı. Evet itiraf ediyorum: ilk izlediğimde başka kanala aklamak gibi bi'şi' aklımdan geçmedi. Şok oldum. Reklamın neden bahsettiğini anlamamıştım bile. Bir daha izledim slogana odaklandım bu sefer "Hızlı Para". Reklamın bütününe baktığımızda 80'lerin müzik kliplerinde kullanılan her şey vardı. Hatta klip hazırlanılırken PoP! Goes My Heart klibi özellikle incelenmiş çoğu öğesi birebir değiştirmeden aktarılmış. Tabi tek bir kliple yetinmeyip özenli bir çalışma yapmışlar. Kıyafetler tamam. Her şey güzel. Yalnız bir dakika bir yanlışlık var. Biz 80'lerde müzik klibi çekmiyorduk. Reklam filmi bu, hem de bir banka reklamı. 80'lerin kliplerinde muhakkak bir dalga geçilecek öğe bulunur ve bunla dalga geçilebilinir ancak bunun yeri bir banka reklamı olmamalı. Axess reklam ekibine diyorum ki "Yanlış zaman, yanlış mekan, yanlış reklam". Kısacası Hızlı Para reklamı, acele işe karışan şeytanın etkisiyle tamamen çuvallamış.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder